ONLINE
REZERVÁCIA

Konferencie a školenia

„Ako si to Vy viete predstaviť, tak to my vieme zrealizovať.“

Hotel Turiec ponúka na dvoch poschodiach sedem elegantných a exkluzívnych konferenčných a spoločenských priestorov, ktoré sú vhodné na organizovanie konferencií, školení, firemných stretnutí a rôznych spoločenských a kultúrnych podujatí.

Prečo si vybrať práve nás?

  • bezkonkurenčná centrálna poloha hotela
  • vysoká kvalita služieb za rozumnú cenu
  • individuálny prístup ku každému zákazníkovi
  • flexibilita priestorov, množstvo alternatívnych riešení
  • kompletný servis - všetko vybavíme za Vás až do posledného detailu
  • personál ochotný splniť všetky Vaše požiadavky

Služby

parkovisko - hoteloví hostia, ale aj účastníci konferencií a spoločenských akcií majú parkovanie ZDARMA
strava - organizátori konferencií a spoločenských akcií si môžu vybrať z bohatého výberu jedál a nápojov
typ sedenia - s prihliadnutím na kapacitu miestnosti a počet účastníkov sa vieme rozmiestnením stolov a stoličiek plne prispôsobiť Vašim požiadavkám

Technické vybavenie

  • pripojenie na internet / WiFi
  • TV
  • data / video projektor
  • premietacie plátno
  • ozvučenie, bezdrôtový mikrofón
  • rečnícky pult
  • pódium
  • flipchart
  • písacie potreby

Ostatné

  • šatňa
  • fajčiarska miestnosť
  • profesionálna obsluha
  • F & B Manager k dispozícií počas celej akcie
  • fotograf, kameraman
  • hudba - DJ, ľudová, skupina

V prípade záujmu alebo potreby bližších informácií nás prosím kontaktujte: